close

You're always on my mind
All day just all the time
You're everything to me
Brightest star to let me see


You touch me in my dreams
We kiss in every scene
I pray to be with you
through rain and shiny days*


# I'll love you Till I die
Deep as sea Wide as sky
The beauty of our love paints rainbows
Everywhere we go


Need you all my life
You're my hope You're my pride
In your arms I find my heaven
In your eyes my sea and sky
May life be our love paradise

你總是佔據我的腦海

如影隨形

你是我的全部

就像我所看到最亮的那顆星

你在夢裡觸碰我

我們親吻在每個風景

我祈禱能和你永遠在一起

在雨中 在豔陽下

我愛你 至死方休

如天寛似海深

有美麗的彩虹相伴

無論天涯海角

我需要你的陪伴

你是我的希望 我的驕傲

在你的臂彎我找到了天堂

你的雙眼倒映著我的大海與藍天

這樣平凡的生活就是愛的天堂






 

arrow
arrow
    全站熱搜

    starlin0628 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()